sobota, 10 maja 2014


















Może nie jestem ładna, mądra, szczupła, zabawna i nie mogę przyczynić się do wzrostu twojej popularności, ale wiesz co mogę Ci dać? Moje serduszko, moje małe zranione serduszko. Oddam Ci je całe. Dam Ci moją miłość, czas, zrobię WSZYSTKO, abyś poczuł się wyjątkowy i był szczęśliwy. Nawet nie masz pojęcia jak bardzo jesteś dla mnie ważny, od jak dawna liczysz się TYLKO Ty. Kocham Cie i może dla Ciebie to tylko zwykła znajomość, ale dla Mnie nie. Kiedy spotkałam Cie po Raz pierwszy nawet przez chwile nie pomyślałam, że bedziesz dla Mnie tak cholernie ważny, Teraz nie ma nic, co mogłoby byc ważniejsze od CIEBIE, moze kiedys do zrozumiesz ...






3 komentarze:

  1. Jezuuuuuuuuuuu ile mnie tu nie było !!!!!!!!! :c PRZEPRASZAM ZA TO , ŻE NIE KOMENTOWAŁAM , ALE NIE MIAŁAM NETA !!! :( Co do postu : GENIALNY !!!!!!!!!!! *_____* Mari xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już myślałam, że mnie opuściłaś bo żadnego komentarza nie było:) Nic się nie stało kochana :* Dziękuje bardzo.

      Usuń
    2. Ja cb nigdy nie opuszczę za bardzo pokochałam tego bloga i cb !!!!!! <3 Mari xx

      Usuń