niedziela, 8 czerwca 2014








 Chciałabym mieć na tyle dobrych znajomych, żebym teraz mogła z kimś wyjść gdzieś na miasto, iść do kogoś, lub żeby ktoś przyszedł do mnie. Ale nie mam nikogo takiego. I znowu uświadomiłam sobie że jestem całkowicie sama. Nie mam już siły. Co ze mną nie tak?
                         























































Spójrz na ludzi, jak niektórzy cierpią. Bo ktoś bliski im zmarł, zostawił ich. Spójrz na biedne rodziny, które już sobie nie radzą z długami, nie mają jedzenia. Spójrz na biedne dzieci z innych krajów, pracuję ciężej niż inni dorośli z Polski. Spójrz na “prawdziwych przyjaciół”, którzy są z Tobą dlatego by się czegoś o Tobie dowiedzieć i zostawić Cię w trudnej chwili i obrabiać Ci dupę za plecami. Spójrz na tą miłość XXI wieku, kiedy słowa “Kocham Cię” już nic nie znaczą a miłość okazuje się w liczbie gwiazdek po dwukropku. 
Spójrz na innych ludzi, którzy nie mają domów ani pracy, siedzą gdzieś pijani. Piją, bo chcą zapomnieć o tym, że nie mają koło siebie nikogo i strasznie cierpią. I spójrz na dzisiejszą młodzież kiedy w 6 klasie niektórzy palą, piją i zaczynają ćpać bo chcą być fajni. 
I co nadal uważasz, że świat jest piękny?




































2 komentarze:

  1. Kocham , kocham , kocham !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 Mari xx.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :). Obserwuję ;3.

    OdpowiedzUsuń